"Si Monumentum Requires, Circumspice"
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#301

Post yog » 3 mies. temu

No ja to jestem zdania, że jak na ilość riffów, jakie oni teraz napierdalają, to parę pożyczonych na prawdę wielkiego przypału nie robi, bo to był raczej standard od zawsze, że Kat zagrał riff Metalliki, a ruska Aria riff Iron Maiden :) Na nowej płycie słychać tyle samo Transilvanian Hunger, co Celtic Frost :)
Destroy their modern metal and bang your fucking head

Tagi:
Awatar użytkownika
Nebiros
Tormentor
Posty: 431
Rejestracja: 2 lata temu

#302

Post Nebiros » 3 mies. temu

KorgullExterminator pisze:
3 mies. temu
Moj ulubiony okres Darkthrone to lata dziewiecdziesiate ubieglego wieku, do albumu 'Plaguewielder' wlacznie. Ostatnie dwie dekady roznie im szlo, nic by sie nie stalo gdyby zajeli sie na starosc wedkowaniem jak Krzychu V.
Pełna zgoda. Do bardzo udanych płyt dorzucam jeszcze "The Cult is Alive", gdzie mroźny, szarpidrucki crust metal im wyszedł bezbłędnie. Reszta już mocno różnie.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2019, 16:33 przez Nebiros, łącznie zmieniany 1 raz.

Fjuteral Doom / Death 2019 cała płyta:
https://www.youtube.com/watch?v=p_JXWyYs7xY&t=284s
Hajasz pisze:
tydzień temu
Pozdrawiam głupich i niech śmierć pierdoli wasze obłąkanie.
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#303

Post yog » 3 mies. temu

FOREBYGGENDE KRYYYYYG KURWA!!!!
Destroy their modern metal and bang your fucking head
dj zakrystian
Tormentor
Posty: 771
Rejestracja: 2 lata temu

#304

Post dj zakrystian » 3 mies. temu

Nebiros pisze:
3 mies. temu
KorgullExterminator pisze:
3 mies. temu
Moj ulubiony okres Darkthrone to lata dziewiecdziesiate ubieglego wieku, do albumu 'Plaguewielder' wlacznie. Ostatnie dwie dekady roznie im szlo, nic by sie nie stalo gdyby zajeli sie na starosc wedkowaniem jak Krzychu V.
Pełna zgoda. Do bardzo udanych płyt dorzucam jeszcze "The Cult is Alive", gdzie mroźny, szarpidrucki crust metal im wyszedł bezbłędnie. Reszta już mocno różnie.
No juz i tam byly jakies mielizny, ale z tym croscialym punkiem to raczej szczerze grali. Chyba. Bo w zasadzie na kazdej kolejnej jest momentow dobrych, jak i januszowego grania.
Byłem rasowym metaluchem jednakże to dawno i nieprawda a co do bycia intelektualistą to od zawsze nim byłem
Awatar użytkownika
Nebiros
Tormentor
Posty: 431
Rejestracja: 2 lata temu

#305

Post Nebiros » 3 mies. temu

dj zakrystian pisze:
3 mies. temu
No juz i tam byly jakies mielizny, ale z tym croscialym punkiem to raczej szczerze grali. Chyba. Bo w zasadzie na kazdej kolejnej jest momentow dobrych, jak i januszowego grania.
No jakies tam echa mielizny się już gdzie niegdzie pojawiały, ale wg mnie i tak solidny album - takie umpa umpa z kilkoma kultowymi hiciorami, na dzien gdy skoczniejsza muza lepiej wchodzi niz blasty.

Fjuteral Doom / Death 2019 cała płyta:
https://www.youtube.com/watch?v=p_JXWyYs7xY&t=284s
Hajasz pisze:
tydzień temu
Pozdrawiam głupich i niech śmierć pierdoli wasze obłąkanie.
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Administrator
Posty: 3953
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Warszawa

#306

Post Wędrowycz » 3 mies. temu

To ja wam powiem jak wujek Adi: Nein, Nein, NEIN!
Bo ja na ten przykład uwielbiam album "Hate Them" także.
Odium Humani Generis
deathwhore
Tormentor
Posty: 2537
Rejestracja: 2 lata temu

#307

Post deathwhore » 3 mies. temu

Od Sardonic Wrath też nie wiem czego te burdelmamy pospolite chcą.
Oblech
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Administrator
Posty: 3953
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Warszawa

#308

Post Wędrowycz » 3 mies. temu

O to, to. Też bardzo fajowy album, choć już nie robi mi tak dobrze jak "Hate Them" właśnie. Zresztą sam pierwszy wałek "Rust", który jest jednym z moich faworytów jeżeli o Darkthrone chodzi miażdży pięknie zarówno muzycznie, jak również pod kątem tekstu.
Polecam odpalić i zrewidować swoje zdanie, bo jak to Kazik śpiewał "zakurwię z laczka i poprawię z kopyta".
Odium Humani Generis
Awatar użytkownika
Nebiros
Tormentor
Posty: 431
Rejestracja: 2 lata temu

#309

Post Nebiros » 3 mies. temu

Hate Them jest swietna, SW z resztą też. Z płyt Darktrołna do roku powiedzmy 2006 najbardziej bez echa u mnie chyba przeszła Ravishing Grimness, która momentami wręcz męczy bułę.

Fjuteral Doom / Death 2019 cała płyta:
https://www.youtube.com/watch?v=p_JXWyYs7xY&t=284s
Hajasz pisze:
tydzień temu
Pozdrawiam głupich i niech śmierć pierdoli wasze obłąkanie.
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#310

Post KorgullExterminator » 3 mies. temu

Nebiros pisze:
3 mies. temu
Hate Them jest swietna, SW z resztą też. Z płyt Darktrołna do roku powiedzmy 2006 najbardziej bez echa u mnie chyba przeszła Ravishing Grimness, która momentami wręcz męczy bułę.
Jedna z moich ulubionych. Moze sciagnales zle opisany album.
Awatar użytkownika
Nebiros
Tormentor
Posty: 431
Rejestracja: 2 lata temu

#311

Post Nebiros » 3 mies. temu

Raczej nie. Na tle innych albumów z tego okresu wypada raczej blado :)

Fjuteral Doom / Death 2019 cała płyta:
https://www.youtube.com/watch?v=p_JXWyYs7xY&t=284s
Hajasz pisze:
tydzień temu
Pozdrawiam głupich i niech śmierć pierdoli wasze obłąkanie.
deathwhore
Tormentor
Posty: 2537
Rejestracja: 2 lata temu

#312

Post deathwhore » 3 mies. temu

Może jest za wesoła? Przecież tam już grali tego punk rocka, o którego później się wszyscy oburzali.
Oblech
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#313

Post KorgullExterminator » 3 mies. temu

Tam jeszcze trzymali poiziom, kombinowanie rozpoczeli na 'The Cult Is Alive'
Awatar użytkownika
Nebiros
Tormentor
Posty: 431
Rejestracja: 2 lata temu

#314

Post Nebiros » 3 mies. temu

Wg mnie punk rocka to oni zaczeli dopiero naparzać wlasnie na TCIA, co im swietnie wyszlo, a na Ravishing Grimness był dwu-riffowy Black Metal.

Fjuteral Doom / Death 2019 cała płyta:
https://www.youtube.com/watch?v=p_JXWyYs7xY&t=284s
Hajasz pisze:
tydzień temu
Pozdrawiam głupich i niech śmierć pierdoli wasze obłąkanie.
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#315

Post KorgullExterminator » 3 mies. temu

Fenriz bardziej nadaje sie do grania w komediach niz do black metalu. Ten gatunek wyrosl z innych korzeni, mial inne przeslanie niz to co Norwegowie serwowali juz w XXI wieku. Pijacki retro metal maniaka lat 80tych, nie black metal.
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#316

Post KorgullExterminator » 2 mies. temu

Post pod postem, coz. Sprawdzilem czy nagrania Darkthrone przetrwaly probe czasu (w formie fizycznej) i przy wampirycznej, sakralnej (profanatycznej) atmosferze nagran Petera Anderssona z kompilacji Perception Multiplied... w kartonowym wydaniu CMI.90 przejrzalem moja kolekcje ich nagran. Okazalo sie ze pierwsze bicia i redy maja sie calkiem dobrze, poza miniksiega Frostland Tapes. Peaceville dokleilo do dem Darkthrone kartonik z albumem Goatlord. Wysuwa sie ze srodka, klej na malym papierowym pasku wysechl przez lata. Tasma dwustronna powinna zalatwic sprawe.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2019, 09:44 przez KorgullExterminator, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#317

Post yog » 2 mies. temu

Moje Frostland Tapes trzyma się znakomicie i Goatlord nie wypada :P Polecam serdecznie to wydawnictwo.
Destroy their modern metal and bang your fucking head
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#318

Post KorgullExterminator » 2 mies. temu

Moze i dobrze ze wypada, bo mam zapasowa druga wersje Goatlord. Polowalem na pierwsze bicie, nie udalo sie kupic. Poczta przyszla redka 2cd z inna, moim zdaniem skurwiala grafika, z jakimis jaskiniowymi bazgrolami kozlow. Bedzie czas to sie poslucha obu cd.

Errata, drugi cd to komentarze Fenriza.
Awatar użytkownika
Metalized
Fallen Angel Of Doom
Posty: 391
Rejestracja: rok temu

#319

Post Metalized » 2 mies. temu

Ostatnią płyta jaką mam jest ta z logo Teitanblood na okładce. Jak krzesło Darka mam słuchać to i tak leci coś do Plaguewielder włącznie, całkiem często np panzerfaust. Nowsze to już rzadziej dużo lecą.
Awatar użytkownika
Pogan696
Master Of Reality
Posty: 248
Rejestracja: 2 lata temu

#320

Post Pogan696 » 2 mies. temu

yog pisze:No, ale ja generalnie nie czaję hańby w jebaniu z Venom, Celtic Frost czy Bathory. Tak samo i Mercyful Fate czy Candlemass. Black metal to robił co najmniej od debiutu Burzum i zawsze było pięknie, a tu nagle każdy zblazowany i wszystko już słyszał. Wtedy pewnie nikt kurwa nie wiedział, że słucha Necromansy, a nie Burzum - War.
No i po którymś razie, nawet największy malkontent stwierdzi, że to już kolejne ubijanie masła. Kiedyś to może miało jakiś sens, ale teraz takie starcze granie pod tribute ponad 30-stoletniego grania jest nudne. Lepiej odświeżyć klasyki niż brać się za ostatnie Darkthrone. A w wywiadach promujących nowych albumów twórca nie powie, że ciśnie od klasyków, tylko będzie rżnął głupa, że tak nie jest i robi świeżynkę. Dlatego stare, zasłużone kapele stoją w miejscu. Nie podoba mi się i tyle ;).
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#321

Post yog » 2 mies. temu

Widać tych wywiadów nie czytasz, bo on woli gadać o innych kapelach i ich muzyce, niż swojej własnej i inspiracji zdecydowanie nie ukrywa.
Destroy their modern metal and bang your fucking head
Awatar użytkownika
KorgullExterminator
Master Of Reality
Posty: 268
Rejestracja: 2 lata temu

#322

Post KorgullExterminator » 2 mies. temu

A kto powiedzial ze Fenriz i Nocturno nie maja prawa tak rozwijac swojej kariery muzycznej. To ich nazwa. Nigdy sie z nia po festiwalach i koncertach nie afiszowali. Do konca pozostali piwnicznym, garazowym bandem, stad tez moga sobie pozwolic na cokolwiek. To dla nich pewnie nie oznacza utraty fanow, kazdy i tak musi przyznac ze rozwalili bank nagraniami z lat 90tych. W tej chwili to tylko i wylacznie zabawa i robienie z muzyki uzywki dla samych siebie. Czy oni maja target.. fanow.. rzeklbym nie. 3 dekady na martwym od 2010 black metalowym rynku to i tak sporo. Legenda typu Bathory i tak nie beda. Niech sobie uzywaja do woli, najlepsze co nagrali juz jest zapisane w ostatniej dekadzie XX wieku i tak juz pozostanie.
Awatar użytkownika
Ryszard
Moderator globalny
Posty: 2604
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Forteca Trolli

#323

Post Ryszard » 2 mies. temu

Target kurwa.... Peaceville kurwa... Mieli naście lat to chcieli nagrywać dla szatana. Współzdefiniowali BM i se to grali. Lata leciały to i we łbie się zmienia.
Tera mają 50 i grają se metalowego kotleta bo oprócz noszenia listów, najlepiej grajkowanie właśnie uprawiają. Mają umiejętności na 10 levelu i dlaczego mieli by się przekwalifikowywać na stare lata. Kiedyś chcieli coś udowadniać, teraz pewnie nie mają nic do powiedzenia, jeno popykać na luzaka, dociągnąć do emerytury grając to czego se tam po kątach słuchają... No bo jak to tak, buntować stare dziady się majo z dziećmi innej epoki? Albo przestać grać bo już nie umiejo jak ćwierć wieku temu?

yog pisze: Powiem Ci, @Ryszard, co mi nie pasuje - o czym wspomniał zresztą też @deathwhore. To, żeś narobił dzieci nie czyni z Ciebie życiowego przewodnika żadnego z nas. Skończ z tym protekcjonalnym pierdoleniem.
Awatar użytkownika
pp3088
Moderator globalny
Posty: 1004
Rejestracja: 2 lata temu

#324

Post pp3088 » 2 mies. temu

Hajasz pisze:
3 mies. temu
Trzeba wziąć ostrą poprawkę na ochy i achy @yoga bo ów chłopak odnoszę wrażenie ma taki zestaw zespołów, które zdaje się odkrył na miano kultu 25 lat po tym jak już nim nie są. Darkthrone jest ewidentnie takim przypadkiem i pewnie lokuje się w pierwszej trójce kultów, które nawet gdyby nagrały płytę z chrząkaniem świń i kwakaniem to dla @yoga byłby to niesamowity flow i kopalnia riffów.
Trochę racją, a trochę nie do końca. Fakt, że yog jara się niesamowicie starym metalem jest widoczny od jego pierwszych postów. Starym może to zbyt mało powiedziane, on się jara przedpotowym metalem i w sumie konsekwentnie lubi te Darkthrony które też się tym jarają. Nie widzę jakiejś niespójności w jego podejściu.

Ja przedpotowego metalu słucham raz na dekadę i mi starcza, więc wyżywać się na DarkThrone nie mam zamiaru. Robią co lubią i zgarniają za to kasę? Spoko, szanuję. Robią to przy okazji całkiem przyzwoicie, bo Arctic Thunder był dobrą płytą(sprawdziłem bo obiecywali doom, i było go tam całkiem sporo).

A najbardziej lubię od nich debiut i Panzerfausta. Potem Transylvaniana, natomiast za Blaze nigdy nie przepadałem - grzmi i pierdzi, i jest zbyt necro.
Screaming Into The Blackness, Needing No God But Himself

Beneath the Veil of Sanity Beats the Throbbing Process of Decay

"ja pierdolę przeczytałem cały temat Kid Rock i muszę się napić"
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Administrator
Posty: 3953
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Warszawa

#325

Post Wędrowycz » 2 mies. temu

Bardzo sensowny post dał wyżej @Ryszard. Zresztą kto co lubi, akurat dyskografia Darkthrone jest na tyle pojemna, że i trve black metalowcy, wielbiciele klimatów death metalowych, doom metalu, punka, crusta, czy heavy znajdą tu coś dla siebie. Nie ma co dziadków jebać, bo grają teraz nie to czego gawiedź od nich oczekuje, a to czego sami słuchają i co lubią.
Odium Humani Generis
Awatar użytkownika
CzłowiekMłot
Moderator globalny
Posty: 576
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Poznań

#326

Post CzłowiekMłot » 2 mies. temu

"old Star" okazał się albumem wydanym przez blackowców, niekoniecznie dla blackowców i niektóre antyrekomendacje skłoniły mnie do sprawdzenia tegoż. No i okazało się, że taki nieodkrywczy heavy thrash/black z rockowym pazurem to coś dla mnie. Te tradycyjne zwolnienia wyszły im całkiem nieźle. Skoro @pp3088 poleca to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie poprzedniego dzieła.
Brak siermiężnego spięcia dupy - ogromny plus nowego Darkthrone.
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Administrator
Posty: 3953
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Warszawa

#327

Post Wędrowycz » tydzień temu

Na urlopie słuchałem m.in. Darkthrone, a ten post postanowiłem napisać ze względu na to, że w ocenie podskoczył u mnie "Goatlord", który zawsze oceniałem średnio. Teraz po wielu już odsłuchach chyba w końcu wyrobiłem sobie o nim zdanie. Zawsze lubiłem w sumie ten materiał, tyle że w wersji pierwotnej, znanej wcześniej z bootlega "Sadomasochistic Rites" i potem oficjalnie ze składaka, którego również i sam posiadam i cholernie lubię tj. "Frostland Tapes". Ten materiał, przejściowy, między death metalowym "Soulside Journey", a już zdecydowanie bardziej black metalowym "A Blaze In The Northern Sky" zawiera właśnie taki bardzo smaczny miks gatunków, w ich własnej odsłonie, kto zatem lubi wspomniane 2 materiały, również doceni te utwory. Problem jest tylko jeden i chyba dlatego tyle lat wiecznie coś mi nie pasowało. Chodzi o wokale i to nie te takie typowo metalowe, tylko te pedalskie zawodzenia, niby kobiece, co to ponoć Fenriz podkładał. Na chuj to komu potrzebne? Psuje mocno przyjemność z odbioru.
Odium Humani Generis
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#328

Post yog » tydzień temu

Te babskie wokale Fenriza zajebiste, jeszcze zdaje się w tytułowym kawałku na demku Land of Frost coś takiego robił :D Drugi taki typ to jeszcze troll z Arckanum, też sam żeńskie wokale podkładał ;)

Tak sobie myślę, że to miało być coś takiego jak Celtic Frost w Necromantical Screams ;) Bo zachęcony Twym opisem odpaliłem - zajebiste to jednak jest, jak to Darkthrone. W ogóle taki z tego wręcz trochę epic doom jest.
Destroy their modern metal and bang your fucking head
PanLisek
Moderator globalny
Posty: 909
Rejestracja: 2 lata temu

#329

Post PanLisek » tydzień temu

Ja to nawet wolę bardziej Goatlord od Soulside Journey, i też odbieram te płytę jako taki cmentarny doom. Te czyste wokale też bardzo spoko, dodają szczyptę psychozy. Całość brzmi trochę jak soundtrack do satanistycznej wersji Night of the Living Dead.
Awatar użytkownika
yog
Tormentor
Posty: 10535
Rejestracja: 2 lata temu

#330

Post yog » tydzień temu

Za radą Hajasza odpaliłem Under a Funeral Moon i tak sobie myślę, że przy pisaniu To Walk the Infernal Fields dużo trójeczki Bathory słuchali, a w szczególności szacownego Enter the Eternal Fire. Bardzo tu Fenriz zdradza upodobanie do tamtejszych bitewnych bębnów, a i atmosfera niezmiernie podniosła pod koniec tego rytuału ;)

Co by nie było, kolejny raz przy odsłuchu wiekopomnego klasyka legendarnego Darkthrone mam wrażenie, że spora część z kawałków to zapchajdziury, odstające od szlagierów pokroju wspomnianego, Nataszy, Anhołli Blak Methal, tytułowego tram-tram-tram, tram, tram-tymdydym czy nawet Crossing the Triangle of Flames.
Destroy their modern metal and bang your fucking head
Awatar użytkownika
Hajasz
Raubritter
Posty: 3033
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Opole

#331

Post Hajasz » tydzień temu

yog pisze:
tydzień temu
Co by nie było, kolejny raz przy odsłuchu wiekopomnego klasyka legendarnego Darkthrone mam wrażenie, że spora część z kawałków to zapchajdziury
Cytując mjr Walendę "Trzymajcie mnie bo mu przypierdolę" oznajmiam, że jedynym słabym kawałkiem na tym albumie jest Inn i de dype skogers favn. Reszta to szlagi na pozerskie japy pseudo słuchaczy metalu.
YOU SUFFER, BUT WHY ?
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Administrator
Posty: 3953
Rejestracja: 2 lata temu
Lokalizacja: Warszawa

#332

Post Wędrowycz » tydzień temu

Skromna poprawka Herr General, na tym albumie nie ma żadnego słabego kawałka.
Odium Humani Generis
Deathhammer
Posty: 12
Rejestracja: rok temu

#333

Post Deathhammer » tydzień temu

"Inn..." to faktycznie chyba najsłabsza rzecz z tego albumu, jeśli już miałbym wybierać, ale i tak jest zajebisty. Ten hipnotyczny riff mega wwierca się w banię.

Reszta to same szlagiery. Kurwa, jak wchodzi to doomowe zwolnienie w lecie diabolicznego holokałstu to wyskakują ciary na plecach. Albo końcówka ostatniego utworu, najbardziej przerażający utwór jaki udało im się napisać, imo.

Wróć do „Black Metal”