Awatar użytkownika
Vexatus
Tormentor
Lokalizacja: Światowa stolica beztalencia, bagiennej gorączki i nędzy duchowej. Naczelny dzban Rzeczpospolitej.

Only Smile

Vexatus rok temu

Obrazek

Only Smile to jednoosobowy rosyjski projekt z gatunku DSBM, który kilka miesięcy temu zadebiutował EPką "Few Words..." zawierająca cztery kawałki. Materiał ukazał się jak do tej pory jedynie w formie cyfrowej za pośrednictwem BC. Nie znam się na tym całym DSBM i właściwie moim zdaniem niewiele zespołów w tym podgatunku ma cokolwiek ciekawego do zaoferowania, dlatego trochę trudno mi porównać ten projekt do innych, żeby opisać choć z grubsza muzykę... Niewiele tutaj blackmetalowej zadziorności, brzmienie nie jest szczególnie ciężkie i Black Metal słychać głównie w części wokali. Słyszę tutaj jakieś echa DSBM, trochę Shoegaze i nawet odrobinę New Wave. Muzyka kojarzy mi się trochę z bardzo mało znanym i zapomnianym rosyjskim projektem Annorkoth, trochę z Hypomanie i z czymś jeszcze, ale nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć. Dokładnie taka sama sytuacja z okładką - mam wrażenie, że już ją gdzieś widziałem. Bardzo fajny klimat ma ta EPka, choć to muzyka prosta jak konstrukcja przysłowiowego cepa i właściwie nie ma się czym zachwycać. :) W trzecim kawałku mała niespodziewanka. ;) Mnie EPka bardzo się spodobała i czekam na więcej.

Obrazek

MA: https://www.metal-archives.com/bands/On ... 3540510340
BC: https://onlysmile.bandcamp.com/
Awatar użytkownika
CzłowiekMłot
Moderator globalny

CzłowiekMłot rok temu

W tym trzecim kawałku słyszę jakąś ukrytą wiadomość dla ruskich onuc. Podoba mi się.
Non Stop Kolor!

Szczęść Boże.
Awatar użytkownika
Vexatus
Tormentor
Lokalizacja: Światowa stolica beztalencia, bagiennej gorączki i nędzy duchowej. Naczelny dzban Rzeczpospolitej.

Vexatus rok temu

Ja tam słyszę "Salę samobójców", ale każdy ma własne uszy i słyszy po swojemu... ;)
Awatar użytkownika
brzask
Tormentor

brzask rok temu