Awatar użytkownika
DiabelskiDom
Moderator globalny
Posty: 4207
Rejestracja: 7 lata temu

SubRosa

DiabelskiDom 7 lata temu

Obrazek
Kolejna lala na wokalu ale tym razem żadne occult rocki. Nowatorski, potężny doom metal. Kolosalne, ultraciężkie riffy, dwa razy elektryczne skrzypce, spokojny, przyjemny głos Rebeki Vernon. Od "No Help for the Might Ones" jestem urzeczony ich wizją muzyki i ten też album uważam za najlepszy. Mniej tu kombinowania i rozbudowywania kompozycji, wszystko jest bardziej piosenkowe i bardziej psychodeliczne ("How long must my journey goooo, łoooooo-oooo" ;) ). Na kolejnym "More Constant Than The Gods" pojechali już po całości; długie, masywne, wręcz sludge'owe utwory z przesterowanymi skrzypcami przełamywane spokojnymi, akustycznymi fragmentami i głosem pani wokalistki. Bardziej wymagający ale też bardziej satysfakcjonujący, kiedy już się wszystko w pełni ogarnie. W tym roku państwo z Salt Lake City wypuścili kolejny krążek - "For This We Fought the Battle of Ages" - kontynuację drogi poprzednika, jeszcze bardziej rozbudowany i wykontrastowany między tymi ultraciężkimi walcami a spokojnym, nostalgicznym smutkiem. Jeszcze dłużej trzeba się w niego wgryzać, ale gdy nam się to uda, to odkrywamy taki "Killing Rapture", który jest jednym z lepszych kawałków jakie zespół nagrał.

Skład:
Rebecca Vernon - Guitars, Vocals (lead) (2005-present)
Sarah Pendleton - Violin, Vocals (backing) (2005-present)
Kim Pack - Violin, Vocals (backing) (2008-present)
Andy Patterson - Drums (2012-present) Invdrs, Oxcross, ex-Iota, ex-Sweet Jesus
Kory Quist - Bass (2017-present) Making Fuck, Nine Worlds, The Ditch and the Delta, Xur
▼ Byli muzycy
Rachel Hatsis - Bass
Leena Rinne - Bass
Dave Jones - Bass Laughter, Oxcross, Dwellers, Old Timer
Bonie Shupe - Drums
Zach Hatsis - Drums Laughter, Dwellers
Julie Stutznegger - Unknown Invdrs, ex-Azon, ex-Stiletto
Zoe Dimitri - Bass (2008-2009)
Christian Creek - Bass (2012-2014) Tempestarii