Awatar użytkownika
CzłowiekMłot
Moderator globalny
Posty: 1708
Rejestracja: 5 lata temu
Lokalizacja: Festung Posen

Gnome

CzłowiekMłot tydzień temu

Obrazek
Istniejąca od 2016 roku belgijska grupa stoner rock/metalowa. Mimo tego, że chłopaki z Antwerpii lubią sobie poheheszkować przywdziewając czapki krasnali i umieszczając ich wizerunki na okładkach płyt oferują całkiem poważne i smaczne granie. Elegancki stoner nasączony psychodelią i garażem, jest wesoło, ale też odrobinę ciężko, generalnie jest na czym ucho zawiesić.

Do tej pory Gnome wydało dwa albumy, oba dostępne na bandcamp.

Obrazek
Dyskografia:
2018 - Father Of Time
2022 - Ambrosius [single]
2022 - King



BC: https://gnome.bandcamp.com/music
Non Stop Kolor!

Tagi:
Awatar użytkownika
pit
Tormentor
Posty: 4311
Rejestracja: 4 lata temu

pit tydzień temu

Leci debiut. Zajebiście podoba mi się dynamika. Nienachalny flow.
dj zakrystian
Tormentor
Posty: 1620
Rejestracja: 5 lata temu

dj zakrystian tydzień temu

Natknąłem się właśnie na ich numer Ambrosius i zrobił spore wrażenie tak, że poleciłem @CzłowiekMłot jak widać też podpasowało. Dynamicznie z fajnym groove i nieco heheszkowym podejściem, ale to na teledyskach, bo w muzyce tego tak nie słychać. Hehe stonerek😆
Byłem rasowym metaluchem jednakże to dawno i nieprawda a co do bycia intelektualistą to od zawsze nim byłem
Awatar użytkownika
CzłowiekMłot
Moderator globalny
Posty: 1708
Rejestracja: 5 lata temu
Lokalizacja: Festung Posen

CzłowiekMłot tydzień temu

Świetna polecanka, która nie mogła zaginąć w morzu kowidiańskich dysput. Dzięki wuja!

Wesołe belgijskie chłopaki kręcą też fajne klipy:



Non Stop Kolor!
Awatar użytkownika
Szajtan
Tormentor
Posty: 1166
Rejestracja: 2 lata temu

Szajtan tydzień temu

Kiedy trzech facetów o nerdowskich twarzach zakłada gnomie czapki rodem z kreskówki, to raczej nie zapowiada się nic dobrego. No kurwa bardziej się mylić nie mogłem. Singiel Ambrosius przypierdala tak, że aż mi plomby poluzowało. Riffy rodem z mokrego snu fana hard rocka i genialny bas, podgrywający razem z gitarowym solo, zwyczajnie mnie oczarowały. A do tego wokale, których nie przewidziałby nawet Jackowski. No i to komiczne wideo nagrane w jakiejś starej szklarni - no pyszne.
Only Death is Real
Awatar użytkownika
Derelict
Fallen Angel Of Doom
Posty: 395
Rejestracja: 3 lata temu

Derelict tydzień temu

Drugi album znacznie lepszy od pierwszego. Jedynka jest bardziej blues hard rockowa, dwójka bardziej przejarana, jednocześnie desertowa a nawet doomowa. Nie powiem, dwójka buja w chuj, jedynka znacznie słabsza i bardziej "sztywna".
Awatar użytkownika
Szajtan
Tormentor
Posty: 1166
Rejestracja: 2 lata temu

Szajtan tydzień temu

Po singlach zapowiadających ten album miałem raczej wysokie oczekiwania - nie ukrywam. Gnomie trio nie zawiodło.
Bardzo dobry album, który udowadnia, że dziś nie tylko wciąż można grać rocka na poziomie, ale także to, że nie traktując siebie do końca poważnie można tworzyć muzykę oryginalną i pozbawioną błazenady.
Only Death is Real
Awatar użytkownika
Szajtan
Tormentor
Posty: 1166
Rejestracja: 2 lata temu

Szajtan 3 godz. temu

Wjechał nowy klip.
Only Death is Real

Wróć do „Doom / Stoner / Sludge Metal”